Vi anser att de största företagen måste sammanföra deras verksamhets- och kommunikationsstrategier uitfrån prestanda och syfte för att kunna skapa preferens.
Nuförtiden pratar vi direkt till våra kunders intressenter, vare sig det är aktieägare och politiker eller föräldrar och tonåringar. Gränserna inom kommunikation har suddats ut och idag finns det en mindre skillnad melllan B2B och B2C – vi lever i en kommunikationsvärld som utgår från Business to Human (B2H).
På H+K har vi utvecklat en syftesdriven kommunikationsmodell där kärnan i allt arbete vi gör är syftet. Det ger oss möjligheten att utveckla er sak och olika riktning på berättelser som gör att ditt syfte är relevant och tilltalar din publik. När vi utvecklat ert varumärkes sak och hittat de olika berättelserna, skapar vi innehåll som lyfter din berättelse till målgrupperna. En datadriven publiceringsstrategi säkerställer att innehållet ses på rätt plats.
Våra idéer fungerar i köpta, ägda, förtjänade och delade plattformar och försäkrar att dina din kommunikation får ett momentum som inte är enskilda toppar.