Förpackade konsumtionsvaror


Tillbaka

Personlig hygien, munhygien, babyartiklar … Men sanningen är att människor inte bryr sig riktigt, eller hur? Vi arbetar i en kategori där konsumenterna är känsliga, ofta påverkade av nya påstenden eller lockelsen av rabatter.

Vårt jobb är att få människor att bry sig. Att skapa konversationer, innehåll och kampanjer som väcker nyfikenhet och inspirerar begär – som förvandlar vardagsprodukter till världsberömda varumärken. Det är inte en lätt uppgift, men det arbetet är vår passion.

Vi gör det genom att förstå våra målgrupper, deras motivationer – vad som påverkar dem oavsett situation. Vi gör det genom att sätta syftet i centrum av allt vi gör – oavsett om vi inspirerar unga flickor att ta plats #likeagirl eller eliminera en dödlig sjukdom genom UNICEF:s pamperspartners. Vi gör saker som förändrar världen. Börjar du bry dig nu?

Oavsett om det handlar rakartiklar, hemelektronik eller mode, så bryr vi oss. Mycket. Om att berätta ditt varumärkes historia och skapa kopplingar som konverterar till försäljning. Eftersom vi bryr oss om att bygga ditt varumärke och ditt företag. Om du är i sektorn för förpackade konsumentvaror och är trött på att höra att dina varumärken är ”ointressanta”, var inte orolig, vi är intresserade och vill gärna höra från dig.

Carsten Carlsson

Account Director

Relaterade projekt

Specialistkompetens

Vi integrerar kärndiscipliner för att kunna leverera en djup branschkunskap i kombination med specialistområden inom 'idéer + strategi', 'innehållsskapande' och 'publicering'.
Läs mer

Produkter

Bakom alla våra insiktsledda idéer och kommunikationsstrategier ligger en djup förståelse för data och analys, kreativitet, innovation och storytelling.
Läs mer